Nukuttiin katkonaisesti Sir Einon kanssa. Sir kyllä nukkui hyvin, mutta kummitäti vieressä pelkäsi, että jotain pahaa voi tapahtua ja vahtisi silmä kovana Einoa. Aamuyöstä sitten saapui uni.

Olin Tauno Palon kanssa jossain, mikä vaikutti erehdyttävästi Turun ruissalolta. Meiile tuli joku palomies esittelemään saunarakennusta, missä ei ollut saunaa, pelkkä betonilattia. Sanoi, että tästä saisi oivan huussin, jos laittaisi paikat kuntoon. Päätettiin mennä uimaan. Päivä oli kaunis ja aurinkoinen.Vesi lämmintä kuin linnunmaito. Yhtäkkiä virta alkoi viemään mua hirvittävällä voimalla ulkomerelle, oli hädissäni ja Tauno yritti lähteä pelastamaan mua, muttei pystynyt. Meri muuttui koskeksi ja yritin tarrautua pienimpäänkin korteen tai kivenmurikkaan, että olisin pelastunut valtavalta putoukselta. Vesi alkoi jäätyä, se oli kylmää ja hileistä ja satutin käteni teräviin jäänreunoihin. Ryömin ja anelin poispääsyä, mutten päässyt. Tauno oli lähtenyt hiihtäen pelastamaan mua, sellaisilla vanhoilla suksilla ja sauvoilla, hän miltein nääntyi matkalla, mutta sinnikkäästi jatkoi matkaansa väsymyksestä ja kylmyydestä huolimati. Koitti kevät. Äkkiä Tauno putosi paratiisimaiseen laguuniin, missä vesi oli kirkasta ja sinistä, minä odotin siellä. Pahaksi onneksi Regina Linnanheimo tipahti myös sinne ja riemastuneena pakkasesta pelastumiseltaan Tauno alkoi suudella Reginaa. Sydämeni kääntyi kippuraan, eikö Tauno rakastakkaan minua? Tauno suuteli Reginaa kolme kertaa ja kahlasi sitten luokseni. Rakas, rakas, olen niin onnellinen, että löysin sinut ja Tauno suuteli intohimoisesti minua kerran. Pelastuimme julmalta kohtalolta ja nyt elämämme on yhteen sidotut.......... Sitten Sir Eino parkaisi ja vissiin Tauno ja mä elettiin elämämme loppuun asti onnellisena..??????