Tunnustuksen "säännöt": Laita tunnustus eteenpäin haluamallesi viidelle blogille. Kerro 3 rakasta asiaa. Kerro rakas kuva.

Kiitos Sesile!!!

Kysyin tuossa Äijöltä, että mitä kolmea asiaa minä rakastan ja ne olivat  tässä järjestyksessa: 1. Ruoka 2. Jumala 3. Penis. Äijö rakastaa kuulemma: 1. Lämpö 2. Jumala 3. Ruoka. Joku muukin asia oli mielessä, muttei nyt tullut mieleen .

Noooooo......

1. Minä rakastan elämää, sen monivivahteisuutta ja yllätyksellisyyttä.

2. Minä rakastan ihmisiä, koska muuten olisin yksin.

3. Rakastan naurua, juhlia ja hyvää ruokaa.  Mutta myös elämän pikkunautintoja, hiljaisuutta, leivän tuoksua, linnunlaulua, sateen pisarointia.

Enpä taida enää haastaa ketään, koska monelle tämä on jo mennyt, mutta jos joku haluaa, niin kaikinmokomin siitä vaan mukaan!!!!

Edit:

No toki minä rakastan omaa taistelukumppaniani Äijöä!!! Ilman häntä olisin huomattavasti vajanaisempi. Välillä tuulee niin, että tukku hulmuaa ja välillä on kutrit ojos, mutta enhän minä viereeni mitään lampahan nänniä halunnutkaan.