Terve! Tulin teitäkin moikkaamaan pitkästä aikaa. Mä harrastan nykyään tämmöstä uimista ja sukeltamista. Tässä mä vielä odottelen, että tosi action alkaa.

Mä täytin tossa jokin aika sitten 7 kuukautta ja pituutta mulla on lähemmäs 80 senttiä ja painoa 12 kilon paikkeilla. Kehuvat mua isoksi ja sopusuhtaiseksi pojaksi. Mulla on nykyään neljä hammasta ja niillä mä tykkään järsiä porkkanaa ja oikeestaan ihan mitä vaan, kunhan on tarpeeksi kovaa. Hampaat on tullu suht helposti, vähän, ihan pikkisen vaan itkeskelly. Muutenkin mä oon ollu ihan terve, tai siis terve kun tässä talossa ja näillä geeneillä voi olla ;D Kova mää olen juttelemaan ja nauramaan. Aloitin jo 5 kuukauden iässä noi konttausharjoitukset, mutta päätin sitte lähteä liikenteeseen vasta nyt 7 kuukauden iässä. Ryömin ja konttasin, kumpaakin, samana päivänä ensimmäisen kerran. Ja sen jälkeen onkin sitten menty ja lujaa. Nyt mä olen hunteeranu, et jos nousis jaloilleen, niin vois päästä vielä lujempaa.

Tässä mä sukellan ja olen tulossa pintaan päin. Uimisen lisäksi me ollaan äitin kanssa käyty sienimettässä ja äiti on löytänyt paljon kanttarelleja. Lisäksi me tykätään kumpikin lukea kirjoja. Mä haluaisin vielä muskariin laulamaan lauluja, mutta äiti sanoo, että joku raja siinäkin. Kotona se kyllä laulelee mulle ja se on musta mukavaa. Kun me ollaan kotona ja iskä on töissä, niin me aika usein mennään tonne kyläkuppilaan päiväkahville. Mulla on siellä oma tuoli ja mä sitten tykkään jätskistä, äiti ei kyllä kauheesti anna sitä mulle, syö itse leijonan osan. Mä oon vähän tehny siellä hommiakin, järjestelly pulloja ja miettiny valaistusta uusiksi. Ja sit mä kyl haluun kyl seurustellakin ja olla tarjoilijoiden sylis, onhan ne vaan mua varten siellä.

Mutta tämmöst meil kuuluu. Rauhallist ja mukavaa.