Juu mää tein tänäpän itsari. Oti sellase vähä masokistisemma kaava muka tän kualemani. Mää nimittäs tein kualema kaks ja puali päivä. Lopultas ko kualema tuli, ne soli siisti ja nopia. Kaks kerta kysytti haluatko kualla ja vastasi kumpaki kyllä ja sit sanotti, et kirjota tähä noit ylempä laatikos vastava kaks sana. Siin kohta mää ajatteli, et nyy tuli tenkkapo, ko toine oli kirjotettu kyrillisil kirjamil, eikä mul semmosi kirjaimi täsä näppäimistös ol. Tai o, mutten mää osa löytä niit. Venäjä mafia anto mul kuitenki toise mahrollisuure ja ni lähti nirri näpsäkästi hyväksy-napiska painamal. Sinne jäi 174 kaveri surema, kosk jokase kuva vilahteli kuvaruurus enne kualema ja kuva alla oli teksti et esim. Alli Aavikkokotka jää ikävöimä suu, oletko varma kualemast?

Mää tei kualema kaks ja pual päivä sen takia, et mää yriti saara asetuksi vaihtamal mun sivusto suajatuks, mut ei se onnistunu.

Koko episodi alko siit, ko yks mun nuarist asiakkaist kysy, et mitä tuntemattoma ihmise näkevä häne rofiilistas, jos nee ettivä häne. Seliti ettei mittä muut ko sun kuva ja nime, jos sul o kondomi paikallas. Mentti konese ja mää käski häne hakema mun rofiili. Meehä ko olla virkasuhtes toisiimme ei voira olla sosiaalises merias tekemis keskenämme. Yllätys, yllätys!!! Hää näki mun annettuje rofiilitiatoje lisäks seinä nappula klikkamal mun koko seinä, kaik julkasu, historia myäre. Mää oli kiältämät äimäkäken.

Mää hai omi aivoi viisaamma tyäkaveri siihe ja sanosi, et nyy tartte käyrä mun yksityisasetukse läpi, et nyy puuttu joku rasti josta kohrast. Katotti yksityisasetukse. Kaikki voiva hake muu facebuukist ja kaikki voiva pyytä muu kaverikses, mut kaikis muis napiskois oli asetus, et vain kaveri voiva olla tekemisis mun seinä ja julkaisuje kans. Mun kommenttilooras oli viäl kruuvi kiristetty tiukemmal, mun kirjoittama päivitykse voiva nährä va kaks ennalt valittu ryhmä, jotka mää oli nimenny sukulaiset- ja ystävät-listoiks. Paska marja, Tuure Tuppuraine Tuppukyläst halutessas vois nährä mun koko seinä päivitykse, mut ei kyl kommentoira niihi.

Arvaatteko nousiks mun vitutuskäyrä??

Kaks ja pual päivä me kokeilti erilaisi asetuksi, joist tiuki oli, et kaikis mahrollisis asetuksis oli asetus, et VAIN MINÄ. Silti kaikki näky. Mun miälest facebuukki ei ollu täyttäny mulle lupamias orotuksi. Mää ensi ajatteli kirjotta Mark Zuckerbergil ja vaati hänt toimima tai maksama mul korvauksi, mut hunterasi sit kuitenki et pare olis persaukise kuitenki tehrä va kiltist itsari ja kiittä kaunistas ja nöyrästi Markki siit, et hää o tän mahrollisuure mul antanu. Sitä mää e kyl tiänny, et telotukse hoitava venäläise maafia erustaja, mut hunteerasi sitäki sit, et ammattitaito tässäki o luatettu.

See mun ny o pakko sano, et emmää kuvittelel, et suur yleisö olis ny ni kiinnostunu mun tekemisist tai sanomisist, ei siäl mittä semmost kovi ihmeellist o. Mut emmää tykkä et mun esimiäs voi halutessas mennä kattoma mun tiaton taik mun asiakkain. Asiakas ny voi olla oike maanises vaihes oleva skitsofreenikko. Ja tei ei tiärä mitä muute siin nousukiiros ihmine voi aika saara piänilläki tiaromurusil. On meina nähty ja koettu.

Et tämmöttäs. KEPEÄT MULLAT VA!!