Siis luuletteko te tosiaan, että minä täältä lämpimästä täysihoitolasta tulisin ulos?!

Ulkona on kuulemma pakkasta -23 astetta, niin mitäpä sinne kylmään maailmaan lähtisin. Päinvastoin! Minä pakenin siitä ulosmenoaukolta, jossa olin tirkistelemässä takaisin ylöspäin, koska mitä sitä turhaan sinne aikuisten maailmaan.

Sellainen mukavan kuuloinen setä, kyllä sanoi, että parin päivän päästä tehdään jonkinsortin re-start, tarkoittanee sitten mitä, mutta en mä taida tulla sittenkään. Täällä on hyvä olla. safkat ym. huolto pelaa, tosin toi kantoteline ärisee ja marisee tasaiseen tahtiin. Ei ymmärrä kohsalleen osunutta kunniaa. Ihme tyyppi..

Terveisin Joakim

ps. Sit kantoteline viel väittää, ettei mun nimi saa olla Joakim, kun tulee mieleen joku ruåttalainen perhoshaavistelija ylioppilas pikkurilli pystyssä. Se möree sanos, et hänen geeneillä pikkusormenkaan keikuttelu ei miestä pahenna..