Se o niin notta Kariko flikoi o siunattu tai kirottu tarkal hajuaistil. Se voines olla hyväki assia, mut miähil aika riasa, varsinki meiti Äijöl. Äijöl mää ilmottele suarasukasest, et sää haise ruumiilt, kebabilt, paskalt, kanamunalt, millo miltäki. Mää hauku sen ostama dödö ja tuan omii ostamii tilal. Valita henkitykse ja varpaire hajust ja vaatteire tyätuaksust ja muute vaa silt et see haisee ni äijält. Äijö ei juur lonksautakka mun suunta, toteaa va, et kauhja ko jonku piarut haise va ruusuilt, et tähä ruusutuaksu meina välil pyärty...Mää ole tarkka vessasiisteyrest ja pipota mm. semmosest et syljetä hammastahna pisaroi ympäris, pissata vessalairoil jne. Mää ole iha kauhia eukko. Äijö o ottanu jo sen tava, ettei see suutele muu aamul, enne ko pessy hampas. (Mun hampaire pesust ny ei ol tietänkä väli, rinsessoil ei henki haise....)

Noo nyy mä ole ihmetelly, et mun huushollis haise paska. Ei kissinpaska, va oike ihmise paska. Ja olen ettiny ja ettiny misä se pommi o. Ja kuulkka ei mittä missä. Mulkoile rumaa salapittäe Äijöö ja Maksimust, kumpa see noist kolleist o???? Haa, nti Marple minus heräs tänäpä aamu ko kuuli et Äijö oli aamutoimil. See oli pröötänny miähiseen tapaan varpusparve ja paha ämmä pelos harjas vessaharjal pöntö puhtaaks, MUTTEI HUUHRELLU VESSAHARJA, AHAA!!! Tehtävä ratkaistu onnistunest!! No nyy tee tiätenki et mää meni pipottama tiukkan vessaharja huuhtelust, mut emmää ny sentäs tyhmä ol. Rakkaurest see senki teke. Sanosi va, et mää siivo tänäp ja alota kloorittamal vessa, ko mää mene suihku. (Ehrottomast paras tapa pestä vessa, alasti..)

Hunteraka ny naist joka tule onnelliseks löyrettyä paskase vessaharja....

Noo mää pyäri tual feissaris joskus ko moni mun ystävä tykkää siit enemmä, ko mistä lokkailust. Pynteri motkotta mul välil, et onk mun pakko kerto kaikki ruumiinaukkoni toiminnat julkisest. Mää oike kivahri, et tää o mun loki ja kerro vaik paskapökälest jos mää halua, omapa o pökäleeni. Mun täyty ny sano, et mää ole eläny ja kokenu sewwert et emmää yhrest, enkä kahrest pökälest hepulei sa, enkä kyl just mistä. Mää ole erittävä ihmine niiko muutki ja thats it. Elämä on.

Pynteri sai mun kines. Tee tiär et feissaris voi liitty vaik mihi ryhmä ja yhten päivän mul ol postluukus ehrotus mihi mää voisi liitty. Mää meni valkiak ja punaseks ja kerranki mää oli hilja. Varovast kattosi, ettei kukka kurki mun selä taka. Mun yksityisyyre raja oli ylitetty. Tähä mää ei taivu. Ei pysty. Liia hapokast. Viästis oli viäl hirnunta, et kuitenka kehta tunnusta..

Jumakekkala mää liityi ryhmä nimeltäs "Minulla on näppylöitä pyllyssä".