Tiiättekö se on kauhjaa käyrä läpi vanhoja papereita 13 vuoren takaa, jotku oliva 30 vuoren takaa. Mää nimittäin tyhjensin piironkiani (iso, vanha), johon oon tunkenu tavaraa monen vuaren takaa. Yksintein heitin roskiin yli 15 vuotta vanhoja laskuja, en laittanut silppuriin. Jos joku saa kiksejä selaamalla Ollin vanhoja laskuja, suotakoon se hänelle. Mutta sitte rupes tapahtumaan... Nimittäin löysin vanhoja sossukoulun aikaisia tenttejä ja kirjoitelmia ja syväanalyyseja itsestäni.... MHUHAHAHHAAAA mä oon ollut NIIIIN sietämätön, itsevarma, kaiken tietävä. Hyvä Isä, miten mä oon eres siitä koulusta päässyt läpi??? Ja hyvin arvosanoin??? Ja kehittynyt itseään arvostavaksi ammattilaiseksi ja kuulemma oikein kutsumus ammatissa työskenteleväksi persoonaksi. Ajattelin viikonlopun ratoksi ehtiä kopioimaan muutamia kirjoituksia teidänkin naurettavaksi... Vaviskaa...