Mee oltti Mr. Dragoni kans kattomas tua Ice Age 3 ja kyllä kumpaakin nauratti. Mee katotti oikke 3D version ja komiaa katsottavaaha see oli. Mä en siit kakkosest niimppal tykänny, mut kolmosversio sai mun sympatia osakses.

Kaheli-Näätä oli ilmetty Jack Sparrow ja Rambo sekotus ja Oravaki unohti hetkeks pähkinäs..melke.

Kyl sitä o ihmist siunattu mukavil nuaril ihmisil, ko jaksava vanha täri konhotuksi mukka lähte. Olen kyl jo hiuka ruvennu hualestuma, et pitääsiks mun tryykata viäl jonku lapse kummiks, ettei tää hauskuus va lopu keske kaike. Mul nimittäs lapse miäli kanta vissi hauta saak, ku taas ei noi teinihirmu sit enä viitti konhotta pari vuare pääst mun kans. Oma kuvios niil tule ja se o oike. Mut viäl nautita. Sunnutain mul tuleki pariks päiväks Hämeest kummiflikka käymä, saas katto mitä keksitä.