Facebookissa pyörii tälläinen vapaamuotoinen kysely kuin, että kerro 25 asiaa itsestäsi ja minähän nappasin sen tänne, koska en jaksa ruikuttaa päivästä toiseen väsymystänikään.. Sen verran sanon, että takki on tänään niin tyhjä, että laistoin Rosetan kylään kutsunkin. Sellaista ei usein tapahdu. Mutta nyt jännitysmomentti Espoon liikenteen busseista oli liikaa, enkä pystynyt pakottamaan itseäni..


1. Olen sosiaalinen erakko.
2. Olen runsas mieleltäni ja keholtani.
3. Pelkään busseja.
4. Parhaat ystäväni ovat Rosetta ja Saara.
5. Pidän matkustamisesta.
6. Rakastan kummilapsiani.
7. Olen onnellinen, kun läheiseni on onnellinen.
8. Inhoan riitoja.
9. Olen sillanrakentaja.
10. Olen sosiaalisesti älykäs ja sosiaalisten tilanteiden mittarini ovat yliherkät.
11. Olen kuitenkin sinisilmäinen ja liian optimistinen.
12. Olen erittäin huono teknisten vempeleiden kanssa.
13. Pelkään välillä alkoholisoituvani, vaikka ajatus on aika kaukaa haettu.
14. Viihdyn erittäin hyvin nykyisessä työssäni.
15. Toivoisin osaavani englantia paremmin ja ajattelinkin hakeutua ensi syksynä opiskelemaan sitä.
16. Rakastan Äijöä, vaikka välillä ihmettelen miksi..
17. Häpeä pisteeni ovat monesti pinnassa ja todella omituisista syistä.
18. Iloitsen enemmin pienistä kuin suurista asioista.
19. Olen hyvä tuhlaamaan rahaa. En arvosta juurikaan mammonaa.
20. Tärkeimmät oppini maailmasta olen saanut vanhusten sairasosastolta, sekä korttelikapakasta.
21. Olen hyvin suvaitsevainen ihminen, kun ensin alkuun pääsen..
22. Toivoisin laihtuvani, koska tällä hetkellä minulla ei ole hyvä olla kehossani.
23. Jos saisin olla Jumala hetken antaisin vallan maailmassa äideille.
24. Haluaisin osata itkeä enemmän.
25. Olen heikkona jäätelöön.
25+ Haluaisin 25 kysymystä lisää, koska tykkään kertoa itsestäni, eli olen itsekäs ;oDD

Saa ottaa, ken haluaa.