Mää kävi eile mun fysiatril ja mee tehti suunnitelma mun paska selä pelastamiseks. Oli muuto kauhia mukava lääkäri. Magneettikuvaukse pääse just koht silläs ja katota, et mistäs pantta ja kuink pal pantta. Ja on se niiki et sit katota, et huimaaks Olka päät tuubis, et onk mittä ahtaanpaika onkelma. Jotenki mää luule ettei, mut mene ja tierä.

Mää hain tänäpä tukiliivi, mitä pitäis pitämä kolme tuntti näi ens alkku ja totutella siihe. Mää pyysi silt fysioterapeutilt mahrollisimma pitsist ja mielelläs musta liivi, mut see katto mua pitkä ja sanoo töksäytti, et ei meil o sellasi ja ui iso se sun mahas ny o? Mää paljasti sil mun vattani kauneure ja see tokas, et ei see ny nii hirmune ollukka. (Jäin miettimään vaatevalintojani) Sit see kisko ja piukotti mun vyätärö ympäril kauni beessivärise hökötykse, mikä nosti mun jenkkakahvat nätist tissie alle ja selä taakse niiko toispuoliseks tisseiks. (Sillo mää huakasi helpotusest vaatevalinnastani, mikä ol A-linjane mekko..) See katto mua pääst varpaissi ja sano, et hyvä se o, kuukaure pirät (yhtäsoitto vai??), nii tiärät sopiiks se sul vai ei. Si see löi mul pinka voimisteluohjei käte ja sano, et jumppaa kuule joka ilta. Katoin niit paperei ja siin oli just sellasi liikkei mitä se lääkäri oli kiältäny tekemäst, mut en viittiny sil huumoritajuttomal naisimmeisel sano enä mittä muut ku, et kiitos ja moro.

Mää soiti sit Äijöl ja sanosi, et niimpal hieno liivi o nyt, et jos ei hormoni ala jyllittä, ni o kumma ja jenkkakahvoist saa hyvi kines. Lääkäri määräs ostama satiinilakanat (väri ei määränny), et lantio ei tartte nosta öise aika, et liukuu vaa hyvi ja jos ny tartte sitä fysioterapeuttiki miällyttä, nii kyl mää voi muutama kerra peppuki kohotta, jos pakko o ;DDDDD

Mut siit kiireest, mee lähretä tänä laivareissul Irene, Pikku I:n ja mr. Dragonin kans ja ku o ainoa vapaapäivä, nii tunttu, et tunni loppuva käsi. Mut silt niinki tärkiä assia ko loki täytyy päivittä. Loki ei jätetä...