Mää ny hunterasi laitta iha julkisest framil tämmöse tiaron, et mää en ruppe feispuuk ystäväks ihmiste kans, joit mää e henkilökohtasest tunne. Mää ole ny pahoillan, mut mun raja kulke täsä. Ja enneko alatte kovil heittelemä, ni mää pikkase selitä.

Mää en kiältäyry kenenkä ystävyyrest itteni takia. Mun viimone feispuuk postaus oli: Olga Karikko askarteli, paskarteli Touko Poukona viisi ystävänpäiväkorttia. Ketäköhän ne saavat..?? Eli tee ymmärrä, et mitä kovin miälenkiintost tai ihmeellist mun elämäs ei tol saral tapahru. Mää ole kertonu tääl lokil paskast, ojan- ja haurankaivuust, onnest ja ilost, harmist ja murhest, kivust ja surust keskimääräse enemmä ko mitä o monis muis lokeis misä mää käyn. Mut jos mää salli ihmiste tuleva mun kavereiks feispuukis, hee pääsevä osalliseks mun oikeire ystävie ja rakkaire elämä ja tähä mää verä rauta rajal. Mää en tarkota, et kuka käyttäis näit tiatoi väärin tai yrittäs urkki ylimääräsi, mut mää ole ain tottunu toho lähresuaja hommeli ja vaitiolovelvollisuuten. Mitä mää ole täälläki kirjotellu muist ihmisist, o tarkast kysytty lupa saaks kirjotta. Ja jos ny joku huntera, et miks mää ole feispuukis jonku lokistanilaise kaveri, ni see johtu siit, et mul o jo historia sen ihmise kans. Mul o käsitys häne ajatuksist ja miätteistäs ja ole voinu tavata häne julkisest tai vaihta sähköposti sillo tällö.

Tää o mun päätös.