Onk teil, kenelleppä ei olis, koska käyny semmottos, et viästi o vahinkos menny toise luuri mihi oli tarkotus? No mitäs onk tullu viästei mist ei ol tajunnu yhtä mitä? No onks teil kettä semmost ystävä, joka lähettele säännöllisest viästei, joist ei ymmärrä niiko tekstist mittä, mut ymmärtä mitä ihmine tarkotta?

Äijö esim. o sellane, et ku se o kännis ni viästi o yleensä semmone, et siin luke, et EI NÄYTETTÄVÄÄ. Heti mää ymmärrä, et Äijö aivo ova ny semmoses tilas, et ei kert kaikkia mittä näytettävä.

Sit o semmosi, et o niiko näytettävä, mut data siirros o ollu ongelmi. Et HUPS! JOKU MENI PIELEEN. YRITÄMME KORJATA ONGELMAN MAHDOLLISIMMAN PIAN. VOIT KOKEILLA MAHDOLLISESTI HETKEN KULUTTUA UUDELLEEN. Tämmönen tapaus on ystäväni Saara. Esim. Ole pulpulap tuks. Eli ystäväni Saara viestittää: Hei rakas ystäväni, olen nauttinut alkoholipitoisia juomia ja olen hengaamassa Pulpukassa. Tuletko viettämään kanssani mukavia hetkiä?

Viime viikonloppu oli vähän vaikeampi. Olga Saaralle: Oleks huomannut, et toi putouksen Kete Rahkonen näyttää ihan Aallolle kännissä...     Saara Olgalle: Tarmo tuskin tuntee tilannetta. Tosin Tarmo totia tajuntaan tunkenut taajaan. Terv. Tarmo.         Olga Saaralle: tarmolla siis totia Tarmoon.        Saara Olgalle: Siis tuskin tarmo s tirjainta täyttää vausders.

Okei, jos tee ei ymmärtäny, ni mää voin vakuuttaa, etten määkään. Ajatteli, et pare luavutta, nyy o meinas ilo sewwert korkial, et selvi päi tähä ei kykene. Jos tee taas ymmärsi, ni kertoka ihmes mullekki.

Sit toisaaltas o semmose viästi, joit ei eres haluais missä nimes saara. Tää o fiktiivine tosi elämä tarina noin kymmene vuare taka.

Miäs o lährös Tallinna kolmeks päivää kaveries kans viättämä laatuaika. Mene pari tunti miähe lähröst aamul ko kännykkä rupes piipittämä. - Mul o varvas varmaan murtunut, jäi katamariinin liukuoven väliin. Mennään poikien kans baariin. - Hotelli on tämmönen laatikko, mahtaako täältä saada jotain torakoita? No tarkoitus mennä noihin parempiin. Meillä on joku ampumarata varattu jossain. - Mä oon jossain pimeessä. En tiedä yhtään. Täällä ei oo ketään. Mä oon varmaan eksyny johonkin kellariin. - Jumalauta ampuuks ne mua? - Täällä on jotain villisikoi. - Jätkät lähti johonki baariin. Mä en lähteny. - Mä oon hotellilla, jumalata luulin etten ikä pääse tänne. - Huomenta, X ei tullu hotellille yöksi. Meen aamupalalle. - Mistä tietää onko saanut jonku taudin? Jos käy täällä lääkärissä, niin koska voi mennä muijan kans sänkyyn? - No emmä tietenkään itteäni ja sua tarkoita!!! Niin varmaan pitäis mennä itsekkin, kun toi varvas on turvonnu ja se on kipee. - No en vaan huomannut aikasemmin. Pitääks aina vaahdota? - Mul on kauhee olo, meen kotiin, oletko töissä? Mitä ne nahkasaapikkaat makso?