Ohjeina on:

1. Nimeä 15 bloggaajaa

2. Kerro heille tunnustuksestasi

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi

4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen

5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi


 




Kiitos Polga!!!

1. Olen aivan ihanan pienen pojan, joka antoi odotuttaa itseään 16 vuotta, äiti. Väsynyt äiti. Onnellinen äiti. Ihan vaan onnellinen siitä, että saa sanoa itseään äidiksi.

2. Ensimmäiset kaksi kuukautta kerroin vauvalle koko ajan, että Olga tekee näin ja Olga tekee noin. En osannut mieltää itseäni äidiksi.

3. Minusta kirjoitetaan juttu yhteen hömppälehteen, joka ilmestyy heinäkuussa. En kuitenkaan ole Johanna Tukiainen ja "Artoni" voi hyvin ja on onnellisen rakastunut pieneen poikaansa.

4. Minua häiritsee, ettei minulla ole enää muuta elämää kuin vauvaelämä. En osaa enää puhua mistään muusta, eikä minulla itse asiassa olisi ketään kelle puhua.

5. Paineskelen dilemman kanssa, kertoisinko itsestäni hauskan tarinan, joka on vähän epäeettinen, mutta se tapahtuma on ainoa hauska tapahtuma mitä minulle on tapahtunut vauva-arjen ulkopuolella.......pidän itseäni jännityksessä taipuuko luontoni.

6. The Talon arvo on kahdessa vuodessa noussut noin 60 tuhatta euroa, joten voin pitää tätä hyvänä sijoituksena.

7. En ole ikinä työskennellyt Nokialla, enkä työskentele. Ja (kuiskaten) minua vähän ärsytti kun nokialaisia niin hyysättiin, ei muita irtisanottuja täällä seudulla niin hyysätty. Mutta hyvä heille! Vilpittömästi!!

Juu ja en haasta muita, mutta kiitos Polgalle!!