Mä ole päättäny luapu täst mun hyvi alkanest kiinteistömoguli urast ja pistä myynti viimosenki sijotusasunno. Ja tiärättekstee miks? Iha siit syyst, et mä e oi siätä tyhmyyt ja toiste aliarvioimist ja ylekattomist. Ja toistaseks sen taki ettei mul o tarpeeks raha palkata asianajaja joka sormel.

Täs taloyhtiös mää asusi itte 15 vuat ja oli hallituksessaki, mut kun huamasi sen kepulipeli ja sen, et mihinkä ei pysty vaikuttama, ni siirtysi tilitarkastajaks ja ajatteli et sitä kaut voi vaikutta räikeimpi laimilyänteihi. Paskamarja, sano minä. Mää en suastunu allekirjottama vuade 2008 tilitarkastust, ko laimilyäntei ja hämäri rahasiirtoi oli useamma tonni erest ja maksajaks oli merkitty dementoitunu mummo ja vankila passitettu likka, jonka haittalistal oli upotettu parin tonni erest taloyhtiö laskui ja mummol oli maksatettu aluperi 600€ vesivahinkolasku 3500€ erest. Kaikist oli musta valkosel ja sanosi, et mää e ota vastuut tommosest toiminnast. Isännöitsijä ja hallitukse puhejohtaja koittiva saara mun vaate selvityksist nuri yhtiökokoukses, et enemmistö olis antanu tilitarkastuksest vastuuvapaure hallituksel. Yhtiökokoukses mummot ei antanu, syynä varmast se, et ehtisi lobbama ja kertoma totuure pihakokouksis enne hallitukse puhejohtaja.. No vastuuvapaut ei ol myännetty eli kaikki 2009 jälkese hallitukse ja heiä tilipirot o laittomi, mut mitä se haitta. Sama naama siäl erelle porskutta.

Viimene niitti tuli, ko hallitukse jäsene omistama yläkerra asunno paskavere tuliva läpi mun omistama asunno katost. Selvis, et hallitukse puhejohtaja ei ollu vaatinu rakennustarkastaja tähä kämppä ja omistaja oli teettäny remonti filunkiyhtiöl, joka ei ollu laittanu suihku semmost piänt muarollisest vaarittava asia ko vesieristyst. Tää hemmeti insinööri, asunno omistaja alko ehrottama, et jos vahinkon vois korjata täält mun asunno kaut, ko katto o jo auki, eikä häne tarttis purka laatotust yläkerrast. Arvakka otiks mä pikkuse kiarroksi.......

Okei, lattia lyäti KUULEMMA vesieristys. Meni viikko ja vesi tuli taas läpi. Hee oli laittanu silikoni saumoihi ja muute eristämine oli jääny siihe. Jesus kristus kuulka mä meinasi persiini repiä. Soiti hallitukse puhejohtajal ja vaatisi kaupunki rakennustarkastaja paikal ja kerro kene perse olis tules, jos anta tälläsi laimilyäntei tapahtu taloyhtiös. Kaks viikko o menny, yläkerras ei ol tapahtunu mittä, mun asunno katto o lyäty kiin. Arvakka va mitä tapahtu saletist vähä aja kuluttu......

Puhusi vuakralaise kans, joka sattuu olema mun mutsi, Äiree. Ja sanosi, et nyt mul o hermo loppu, 17 vuat mä ole kattonu tätä meininki ja hullummaks mene, 48 asunno yhtiös, misä suurimmaks osaks asu mummoi ja pappoi. Tääl saa kusetta iha mite tykkä ketä tykkä ja mun osalt se o ny loppu, vaik lakimiähe kaut. Lyätti asunto myynti. Onneks oli tuttu kiinteistövälittäjä, joka lupas hoita vesivahingo selvittely loppu saak. Häne miälest mä olen voitavani asias tehny ja mun vuakralaiseni o kärsiny täst asiast ja myynti ei sa kärsi.

Mä sano, et toivottavast helvetis o erityine osasto kiaroil isännöitsijöil ja hallitukse puhejohtajil. Saatana turvenuijat!!