On tää vaan ollu ni mahrotoine viikko ja vast pual väli mennä. Mää ole koht hullure partal ja kerra o tullu jo melkke eroki vasta ja tää o vast alkusoitto.

Mahrotoist ko ei nuku. Ei ilma lääkkei, eikä lääkkeite kans. Tee voi pittä muu ny iha lääkeaddiktin, mut so what. Eilä oti, ko ole valvonu kolme yät, illal mun normali yälääkke. Yhre panacodi ja 2 mg sirdaluddi. See nukutta mun yleensä hyvi, kunnes herä pual neljä-neljä lääkke vaikutukse loppumise eli issias särky. No oti nee ja oroti tunni, ei unt. Pääti, et kaiva vanhast unilääke purkist tenoxi ja oti sen. Oroti tunni, ei nuku. Oti toise, ei nuku. Lopultas pääti et heitä diapami nassu, mitä mul o tarvittavan paniikkihäiriöt varte ja oti 10 mg. Täsä vaihes nukkuis naaras elefanttiki. Mut emmää. Kolme ja pual viire väli sai nukuttu ja näi kuallei ihmisi kävelevä mun ympäril ja valittava. Tais olla lääkkeire tuama harha, Maximus pökkäs mun ylös, olin vissi vaikertanu. Käytti istumas keittiös ja syätti saunapalvi, mää 1,5 siivu ja Maximus 0,5 siivu. Käyti pissal ja juatti lisä vet ja panti maate taas. Maximus kiatos ittes mun pää ympäril suajatakses muu vissi niilt pahoilt unilt. Ihme kyl nukahri viäl ja ensmäst kerta virmal tyäskentelyn aikan harkitti, et soita seittemält, et nyy joku muu saa mennä aamuvuaro.

Mahrotoine oli kans tyäpalaveri, murhetuta ny semmost onks meil tyät vuare pääst. Mää ole sitä miält, et tehrä ny tää yks vuas täst alt pois ja murhetuta vast sit. Jos mun täytty kaatu, mää halua kaatu täysil purjeil. Loppu saak va kunnial. Ei kukka muist mite sen alotti, va sen mite sen lopetti.

Hemmeti mahrotoine toi feisbuuki. Ei sinne saa mittä kommentti tai viästi läpi. Yriti kommunikoira Rose kans, mut paska, se mittä onnistunu. Yriti vastata toiste tilapäivityksi, ni paskat.

Mahrotoine o myäs see, et kui pal laminaatti ja laattoi pitäis mun pikkupikkupunto vettä Matilda saak. Siin vaihees ko mää tänäpä kävi tilamas sen keittiö, ni sanosi, et joku muu tule hakema sen, Punto vetäyty täst hankkeest.

Mää rupia taas tuijottelema katto, ehkä se uni tule. Vai nukkusiksmää viime sunnunta kahre viiko une putke? Viime ja tän viiko?