Mä oon nyt päättänyt, että Äijö saa alkaa ahtaajaksi. Paitti, että se on vissiin liian koulutettu siihen hommaan. Jollei ahtaaja saa leipää pöytää 47000€ vuodessa, niin mun mielestä vika on siinä pöydän ja tuolin välissä. Kuljetusalalla onkin huonot työolosuhteet ja palkka ei päätä hivele. Sinne saakin mennä pikkasen fyrkkaa, mutta mitä hittoa ne ahtaajat tarvittevat? Kermamunkkia ahrettuna persiisiin, hah??

Rva Meri sanoo, että satamassa kaikki pysähtyy just sil sekunnilla, kun herra ahtaaja on päättänyt, että nyt on kahvetauko. Sitä mä vaan, että jos herra ahtaaja matalan koulutustason omaavana henkilönä ei saa sitä sokerimunkkiaan tuolla palkalla, niin kyllä mä voin munkkipussin sponssata korkeakoulututkinnon omaavana 28000€ vuosituloilla.

Jotensakin nää lakkoilut menee vaan yli hilseen. Kun oli sairaanhoitajien lakko, uhkailtiin oikeustoimilla, jolleivat hoitajat palaa hoitamaan potilaita, eikä muuten tullut prosenttuaalisesti paljon paskaakaan, koska naiset on niin kuuliaisia ja olisihan ne potilaatkin voineet kuolla. Moon sitä mieltä, ettei mua yhtään haittaa vaikken etelän hetelmää saisikaan vähään aikaan, mutta tarvitaanhan tässä kotimaisia elintarvikkeita ja koko Suomen talouden kannalta olisi nyt vaan parempi, että vienti pistettäisiin käyntiin. Onko se sitten oikein, että hyväpalkkaiset ihmiset pysäyttävät koko Suomen maan??