Mun ollessa reissussa posti oli kantanut mulle Kamasutran postilaatikkoon. Tää oli jokin päivitetty versio vanhasta. Kauniit pariskunnat paneskelivat (tai näyttivät siltä) mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Kieltämäti kuvat olivat selkeämpiä, kuin vanhassa, mutta vanhassa versiossa kuvat olivat kauniita ja ihmiset, noh, vähemmän.

No niin olen nyt teoriassa opetellut naulan, lehmän, tamman tempun, joitakin olen tietämättäni elämäni aikana kokeillutkin. Mutta, mutta miten onnistua esim. tykittävässä tarzanissa ja pyrstöt pystyssä-asennossa.. Äijö ei suostunut jostain kumman syystä kokeilemaan nurin niskoin asentoa, jota suositellaan kirjan mukaan piristämään tylsiä tv tuijottelu iltoja. Homma etenee näin. Mies istuu tuolille, nainen kasvot vastakkain miehen syliin, nainen taivuttaa itsensä sillaksi, kädet maahan, mies pitää naisen reisistä kiinni, liuùttaa kätensä alas ja tarttuu naista tiukasti vyötäröstä ja nousee seisomaan..

Hmm, minulle riitti tekstiviesti "Kamasutra luettu, tule kotiin, pöksyt pois!"