Mää ny hunterasi kirjotta, ko toi mami o pikkase surulline ja väsyny.

Kyl mää sen jo pitkään olen tiänny, ettei täsä enä mitä viime kesä ylioppilai, mut mami ei vaa haluais myäntä et aika o rajallist. Menti tänäpä yhres lääkäri, see o iha mukava eläilääkäri see Daniela. Asialline ja rauhalline. Ja kyl see ny o ni, et kasvain o uusinu mun seläs, eikä sitä enä leikata. See o tore näkösest tehny lonkeroitas maksa saakka. Mun crea arvo eli toi munuaisarvo oli korkia, et mun munuaise tuhoutuva pikku hilja. Mää e kovi paljo enä perusta tost syämisest, juan ja syän kyl, mutten kauhiast. Väsyttääki ja nuku aik mont tuntti päiväs. Paino mul oli laskenu 300 gramma. Mää paina siis enä 5,2 kilo. Pari vuat sit kun mää oli kunnos, mää paino lähel 7kilo, en ollu mikkä rimpula.

Mää ole ny koittanu siirtä toho mami rakkaut oike ola taka. Nuku sen viäres ja mää tiärä, et sen päät särke, nii mää käperry use sen pää ympäril. Muuteki kulje peräs ja vahta se menemise ja tulemise. Mee mennä peräkana lenkillekki.

Mee tehti simmone herraskollisopimus, et sikku mää ei jaksa enä juara ni mami viä mut sit Daniela lua, et mää pääse kissoje taivase sisko ja Rusina kattoma. See o kuitenki häijy, jos mun tartte mont viikko näännyttä itteni. Et pare näin. Nyy se kollotta taas, ni mun täyty mennä lohrutta sitä ja nualema vähä naamaa.