Nonni ny o karvat o ajeltu, hiukset värjätty, kaikki pakattu (kolmeen otteeseen..), kissal hoitaja, ruakka ainaki kolmeks viikoks, tierusteltu matkavakuutukse oikeusturva, jos valas-ilmiö aiheutta sekaannuksi, matkavaatteet silitetty ja tili tyhjennetty ja visa-tili larattu, konkurssi uhkaa, mut sitä miätitä vast viiko pääst. Nyy tartte päästä lomafiilikse. Mää ole yleensä pahal pääl, ko mää lähre johomki. Mää luule, et maalima kaattuu, ko mä ole poies ja sit mää jätä kaikki viime tippa, jos kuitenni tulee perutus, nii ei tartte purkka laukkui. Mul o ollu aika haipakka täsä ja ny mää ajatteli tehrä tälläse terapia harjotukse, et mää kirjota kaikki viime viiko harmi tähä ja sit mää kirjota kaikki hyvät lopuks. Harmit jää tänne ja hyvät asiat jä miele.

Kyl muu nii pal perkkeleest vitutti koko viimeviikko. Mää luuli, et ko mää yhre paska jätä taakse, nii uutta ei tulis, mut ain vaan tuli. Ensteks mua ketutti sellane, et ihmise käy kauhian kalliis asennemuakkaus kursseil ja sit nee o yhre päivä toisilles mairei ja ystävällisi. Niiko se asia olis joku vitsi, nee nukkuva viikolopu yli ja ova just aiva yht vittumaisi, ko enne sitä koulutust. Vittu mitä hukkaa, olis neeki raha pistetty valairen suajelu. No sit tää mun selkä. Vittu. Mää osti ihana sexykorkkikse ja nyy mää e saa niit käyttä, nee menee vissii Irene kirppiksel, mikä o kyl myänteine assia. Ja sit see, et mää en sit millä viitteis olla byrokratia rattais, et kuka sen mun selä leikka ja kosk ja kui perkkele kaua siihe menee. Entäs jos ei leikata ollenkas. Sit mikä oikeus kauneil ihmisil o mennä sanoma vähemmä kauneil, et nee o nii kammottava rumei. Ja mikä oikeus jollaki latvairiootil o haukku toisii huariks?? Ja ei siin mittä mut ko noi huanost käyttäytyvä ihmise sattus olema kummakki mun tutui ja mun seuras, nii mää leimauru sit samantein kans ikäväks ihmiseks. Mää voin olla ikävä ja olenkin, mut mää e halua saara ikävän mainet tälläsist assioist. Sit mua otta päähä, ko mul rakkaat ihmiset vihotteleva kuka mistäki ja kovi vähäpätösest. Ja sit viimesenä mut ei vähäisempänä ja tää otta tosi kovi patti. Ko serla lopetti paperi valmistukse ja lotus, iso maalimalaajune konserni osti sen, nii soft embo paskapaperi o muuttunu iha paskapaperiks. See ei ol enä nii vahva, pehmeä ja mikä pahinta hinta o noussu ja se saaplari paperi kierretä nii hölläl, et rullast ei saa ko pari pyyhintäkertta. Ja sit jumalaut, ko mää ole puoltoist viikko vetäny simona lääkkeit ja vatta o löysäl, nii enkö mää jumalaut lähre jonneki, jost iha varmaan tulee paskatauti ja paperi o iha varma sanomalehre kovuurel. Ja saaplari, allergia pukkaa päälle ja apteekist ei saanu mun allergialääkkeitä ja nyt kivistävän perssiin lisäks o punane ja rikkinäine nenäalusta. Ja ja sit muute JUMALAUTA, nyt päästäki aihheeseen. Mää sit inhoon ihmisi, jokka väijyvä mahrollisuut puuttu toiste assioihi ja juaruta ja hekumoira niitte asioitte kans, et kenel o mitenki ja kui ja mitä sit tapahtus ja millo. Nää o tälläsi HAASKALINTUI. Nee osta Iltalehret siks et nee näkis mahrollisimma tarkka kaik veriroiske Malaga turmast tai vastaavast ja nee verhoo kysymykses ja ihmettelys maireeseen "minä välitän ja ymmärrän"-asenteeseen. Yks esimerkki täst o esim. tänne lokille kirjoittelu ja ihmiset jotka, sitten vetävät omat johtopäätöksensä asioist.

HUH HUH jopas helpotti, oliko mitään muuta, ei vissiin. Ainakaan täl hetkel.

Mää ole harvinaise onnelline ihmine. Mul o annettu kaikkee mitä mää ole toivonu ja osannu olla toivomattaki. Mää ole syntyny Suameen, hienoon sukuun, mul o hieno äitee, rakkaat sisaret, mää sai yllättäe veljenki. Mul o mielettömän hienot kummilapset, upeita todellisia ystäviä, mul o miäs, joka rakastaa mua. Mä tykkään mun tyäst ja mää saan toteuttaa itteäni tyässäni, meil o hieno tiimi töis. Mul o ollu vastoinkäymisii, mut kykyä ja rohkeutta kohrata ne ja selvitä niist. Kun mää kato peilii, mää näe aikast hyvän ihmisen. Mul o kotoon karvane terapeutti, joka ei raapinu mua, vaik mää pesi häne, hääki rakastaa ja paijaa mua. Mul ei ol annettu paljo rahaa ja see o mun luantteel oike. Mää voisi äkki alka elämä elämä vaa raha ja huvituste vuoks. Tierättekstee, et mää muute tykkään täst elämäst ja muuto, jos tee ei viäl tiänny, mää lähre näil näppäimil reissu. Voikkaa kuulkka kaik hyvi, mää hala ja pussa teit kaikki ja palttia ralla viiko pääst mää kirjota kuulumissi. Pusi Pusi <3 <3