Kuka mää oike ole? Mitä ihmise munst ajatteleva? Tää ajatus heräs eile, ko mää väsyneenä töist tuli kotti ja oti pitkä aja jälke puhelu mun hyväl ystäväl Hämeesee. Hää sano, et hää oli ettiny mun loki aikanas ja tarkastellu osotet ja ajatellu, et oikia o osote, mut iha väärä loki. Hää ei millä yhristäny muu tähä mun loki. Pikkuhilja kuitenni lukiessas tarinoi, hää löys yhtymä kohti mun elämä ja ajatteli, et kai se sit o oikia loki. Enite hänt hämäs tää kala-juttu. Mää ole ihmine, joka ei kalasta, ei tykkää kauhiast kalast ja hää ajatteli viimeistäs siit kauhiast sillist, et tää loki o nii rumaki, ettei see voi olla mun. Ko noi ruusu tuliva kommenttiloora, hää ajatteli, et no ehkä se voiki olla Olkan loki. Mää en oike tajunnu, mite nii ei ol mun loki?? Mun miälest tää o just mun näköne loki. Miäti, et onk kysymys siit ettei mee olla nähty maalima aika oike kasvotuste. Olenkmää niimpal muuttunu. Meirä ystävyys o kuitenni 16 vuat vanha, et kyl häne aika hyvi mun tarttis tunte. Mää ole aiva äimä käkenä!! Kuka mää ole??

Mää ole nykyä oike kerra kalastanu, siitäki o joku postaus jossa, mää sai kalaki. Äijö paisto nee mul ja mää söi nee. Mää yritä syärä nykyäs kerra viikos kala. Olli K. Kala tulee, mun nimest Olga ja siit et mua o kutsuttu Olliks kaua. Mut enite siit, et mää asu OLLIKKALA nimises kaupunkiosas. Mun miälest see oli vähä vitsikäs, niiko Aku Ankka tyyli. Jaa see mitä mää kirjota, mää ny tykkä katto maalima monest vinkkelist, mut enemmä piänest perspektiivist ko suurest. Mun miälest o kiahtovampa piäne yksityiskohrat ko suuret ja laajat ajatusmaalaukset. Mää rakentaisi mialummi koirakopi ko pilvepiirtäjä. Kuka mää ole?? Voittekstee viikolopu ratoks autta eksynyt??