Kyllähän sitä rakkaurenhuumaa jo kestikin...

Murut töisä ottiva mun vasta tänä laulae J.P. Hannikaise Häämatka-laulu ja hee oliva ostane mul hiano valke orkidea ja suklaati ja tehne itte ni hiano korti, et mun tuli kyynel silmäkulma. Mut olisha mun tiätenki pitäny muista, et tänäpä o maanata ja romantika o sit pitkä viikolopu osalt ohi.

Ilosen ko peippone mää kävi kaupas ja ajatteli, et teen kunno makkarasötkäykse ruuaks ja esittele hianot lahjat Äijöl ko se tule töist kotti. Tein sit semmose rykmenti kokose fatillise sitä ruakka, ko Äijö pyyhäls  sisäl ja melkke sama tiän ulos. Putki-Pate orotti paikallises. Putkiremontti piti suunnitella. Jumakekkala, see o putkimiäste kans ain tommost!!! Ainoastas yks putkimiäs o poikkeus ja see o Sesile Huru, mut see vahvistaki tän säännö. Jos putkiremontti täyty tehrä, ni sitä hiota kossukola viäres muutami viikoi enne ko aleta hommi. Hommi aleta, ko ylilaskutettu erelline urakka o juatu.

Juu, siin mää ole makkarafati käsis, ko miäs syäksy suihku, vaattesi ja huikka, mää söi jo töisä ja Pate kans o tärke palaveri....ni RAKAS kai se sopi, sää ole ollu mun rakas torstaist saakka, rakas, etkä kultsi enä, no mut, moro ny, mä tulen sit.....

Rakas   nukku ens yän lattial ja Mamma ja Maximus leviäst sänkys. Perk...

(Mua alkaa jo naurattaa ihan kauhiast , en osaa olla kuin hetken kiukkune ja kyllä se sieltä pian tulee, se kulta..)