Olen tämän masennusliskoni kanssa päässyt siihen sopimukseen, että pikku pakolla kykenen tekemään jotain ja käymään kaupassa. Ja itseäni ja mahdollisesti muita piristääkseni olin päättänyt pitää suvun naisille ja lapsille hömpöttelypäivän täällä The Talolla.

Sää ei tietenkään suosinut, vettä tuli esterisesti. Mutta eipä tuo haitannut järvellä uidessa. Lämmiteltiin saunaa ja grillattiin maggaraa. Pitopöytä notkui herkkuja. Itseäni ilahdutti kesän ensimmäiset suomalaiset mansikat, jotka olivat mielettömän makeita. Suvun naiset huomioiden maggiapalaa piti olla ja kakkua oli kolmea sorttia. Suuri kiitos kermakaakusta Veeralle, ei ole kermakaakun voittanutta :D

Erityisen hauskaa oli kun eineet hävisivät pöydästä ja yksi sun toinen alkoi valumaan makuuasentoon ja kerrankin on hyvä, että mä oon tälläinen sänkyfriikki, että sänkyjä piisas mihin pääsi vattansa viereen makaamaan.

Niinkuin minun järjestämiin juhliin kuuluu, niin emäntä alkoi imuroimaan kun muut olivat pötköllään :D Minnes kissa karvoistaan pääsee. Sängystä kuului vaan, että "sä oot Olga just tollanen.." :D

Huomaan kyllä, etten ole kunnossa vielä. Tarkkaavaisuus oli kadonnut ja osa ajasta meni kuin sumussa. Käsitykseni mukaan kuitenkin mukavaa oli. Ainakin minä sain naisenergiaa ja paljon haleja. Jäljet siivottuani kaaduin sänkyyn ja vedin neljän tunnin päikkärit. Jos syksy on kaunis, voisi ajatella uutta hömpöttelyä :)