Hei voik talokauppaa käyrä yhres päiväs??

Näköjäs voi. Sanon suaraan, vittu mua väsyttää. Mä olen talokrapulassa. Diapamia nassuun. Heti. Siis jos olis!! Kännejäkään ei voi vetää, kun tarttee vissiin säilyttää toi duunipaikka.

Mää vein pual kymmenelt tarjoukse sisään. 21000€ vähemmä ko pyyretti. Ajatteli, et tän viiko homma ova tehty. Sano viäl välittäjäl, ettei nee toho lähre, mut haluan pään auki. Välittäjä, jonka nimi oli muuto enteellisest Olli, nikkas silmää, et eiköhä mee tehrä täst sun talo. Et pirumoise homma pistit mul tol hinnal, mut puhumisest mul vissi makseta.

Vaja kaks tuntti ja Olli soitta. Perikunta hyväksy viirel tonnil kovemma tarjoukse. Olli sano, et ny o ni, et tarjo tonni vähemmä, ni se o sun. Siis mun vai?? Sit Olli sanos, et pääseks konttoril, ni pistetä vastatarjous menemä, ai mää vai?? Jumaleisson mul käre tärisivä ja henkeeki ahristi. Meni konttuuril ja Olli vetäs sen tarjous summa siihe paperi ja mun naama punotti ja ne käre vispas. Olli kattos muu ja sanos, et saak sää veretty sen nimikirjotukse?? Mää tilliti sitä Olli ja kysysi et teeks mää ny virhe, onk tää ny hyvä juttu?? Olli naurahti ja sanos, et häne miälest sää voi olla rauhallisi miäli. Kylä o yks Suame suasituimmist lomakylist, lähel Helsinki ja lama mene kyl ohi. Jos kaks vuat voit sen pitä, vaikket tekis remonttika, nii hää taka ja alleviiva, et hää myy sen sil hinnal, et saat omas pois ja kivan päiväpalka. Pelko olis jos ostasit talos josta oike kunno perifialt.

Mää veri se nime.

Sit piti saara pankkineiti kines ja kysy lainaehroist ja summa mihi tarvittas henkilötakaus. Ja sit ne takaajat. Ne takaajat. Omast perheest ei olis apu. Ystävist ei olis apu. Kyllä kuristi. Henkee ahristi. Paniikki iski.

Oti se kännykä ja soiti kahte numero. Kumpaki vastas hetkeekä nikottelemat, et hee lähte, jos hee va kelpa. Kumpaki sanos, et hee luatta muhu ja mun arvostelukyky. Ja toine jatko viäl, et ko oot ain ittes elättäny ja pitäny hualt muist, ni sää ole unelmas ansainnu. See oli vaikia tilanne, mut toi syrämme miälettömä lämmö ja ilo.

Huame mää tiärä, et onk tarjous menny läpi ja viäk mää käsirahaa konttuuril.

Edit

Kaks minuutti takaperi ko sain tän eetteri, Olli soitti. Tarjous on menny läpi ja käsiraha kiikuteta huame konttuuril. Hei!!! Mä olen ollut kattomassa taloa keskiviikkona, tänä o torstai ja se o mun, piänel varauksel. Mää läähätä.