Tulin just tualt Saanelin blokilt ja siäl oli oikke myrsky vesiklasis. Eräät hirmu fiksut ihmiset olivat tulleet siihen tulokseen, että Saanel on rasisti, huono äiti ja kasvattaja, lapsensa koulukiusaaja ja natsismiin taipuvainen, narsisti, fyrkan peräsä juoksija, huomion kerjääjä menetettyään koiransa ja ihmiset, jotka käyvät Saanelin blokilla nuoleskelijoita, narsisteja, rasisteja jne. Henkilöt myöskin pahoittelivat Saanelia, että hänellä on tällänen klaani tälläisiä löyhäperäisiä paskiaisia.

Voi, voi, alko oikke naurattaa tälläne provosointi. Tosin siinä on se paha puoli, että täällä lokistanissa saa loukata kuinka rumasti vaan ja piiloutua salanimen taakse. Tunteet on kuitenkin blokin pitäjälläkin ja jokainen äiti varmaan ymmärtää, että silloin kun jälkikasvua aletaan morkkaamaan, alkaa niin sanotusti ottaa kupoliin. Tuntematon ihminen syyllistää ja arvostelee, toista tuntematonta. Luulenpa, että tässä vaiheessa on jäänyt jotain olennaista imemättä äidinmaidosta. Huomatkaa, nyt minä syyllistän aivan tuntematonta äitiä!!! Mutta teen sen omalla lokillani, jossa minä olen master of the ollikkala.

Oman blokin pitäminen on varmasti narsistista, mistäs muusta minäkään jaksaisin niin paljon jauhaa kuin omasta itsestäni. Ja huomatkaa tämä kaikki puhtaat ja oikeamieliset, minä olen erittäin leväperseinen paskanjauhaja ja minulla on OIKEUS puhua mitä sylki suuhun tuo omalla foorumillani. Ja voisinpa nuoleskellakin Saanelia, mikäli olisin sinne päin kallellaan, mutta kun en ole, totean vaan, että Saanelin bloki on yksi mun suosikeistani täällä lokistanissa.

Lisäisin vielä, että kasvu tekee kipiää, eikä sitä saavuta kuin pistämällä itsensä alttiiksi, koska elämässä rokka ryvettyy.