Ihanaa, kevät koittaa, kun ensimmäinen torikaffe rantautuu takaisin torille. Kurila se perinteisesti aukaisee ovensa ensimmäisenä. Oikein toivoin, että paistaa aurinko ja kyllähän se naamansa esille pisti. Olin kyllä niin hätäinen, että olisin lähtenyt munkkikahveil jo seittemän aikaa aamulla, mutta sain venytettyä sängyssä makuuta vähän pitemmälle. Tarkoitus kun oli, että nukun rauhassa väsymystä pois, mutta paskan marjat, uni tuli vasta kahdentoista jälkeen ja aamulla heräisin ennen kuutta.

Olis tänään taas Sir Einon hoitovuoro ja ajattelin lähteä Einon kanssa vielä torille ostamaan tulppaaneja, kun vakikauppiaallani oli aamulla niin kova jono, etten jaksanut jäädä odottelemaan.

Kirjasto muisti minua viestillä, että Teppo M:n Sata naista on saapunut. Tämähän on Rosetan suosittelema kirja mulle, kun tykkään kuulemma sovinisteista. Olen kyllä niin tasa-arvoinen ihminen, että tykkään feministeistäkin ;oD

Tää upea päivä ei saa kieltäni kiertymään edes murteelle, että nyt tulee puhekielellä, onneksi ei sentään kirjakielellä. Pistin loton ja kenon vetämään, toivottavasti onnistaa illalla (millään muulla tavalla ei onnista..)

Tänä vuonna olen syönyt ennätysmäärän laskiaispullia hillolla ja nyt oikein laskiaisen kunniaksi ostin itselleni ja Einolle mantelilla täytetyt. Tykkään niistä eniten. Ja kun Einohan ei pullasta välitä, niin Olgalle koittaa onnen-pulla-ilta ;oD

Pulkkamäkeen ken kynnelle kykenee, mukavaa viikonloppua!!