1.Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?

Reilu kymmenen juttuu vissiin, alta kahrenkymmene.


2.Miksi aloit kirjoittaa omaa blogia nettiin?
Tärit ei tykänny ko mää praattasin vaan omia juttujani niitten lokeilla.
                        
3.Millä nettisivuilla käyt,kun olet netissä?
Se lähtee näin. Omalle, täreille, äireel, Rosetal, Saanelil, Mimosal, Nunnal, suvuloki. Tää o must, jonka mä yritä päivittä parin päivä välein. Sit ko o aikka, tän rimpsun lisäks mää käyn kaikki muut läpi mitä mun lokin osoteluettelos on, ei ne turhan panttina siäl ol, kyl ne o harkite pistetty.


4.Onko sinulla omaa kotisivua netissä?(blogia ei lasketa)
Ei ole.

5.Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi?Mitä kieliä?
Suamee, pohojanmaat, saloo, lontoot ja pikkiriikkisen ruattii.

6.Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?
Salkkarit, gossib girl, suojelijat, lost, tudors, csi


7.Hissi vai portaat? .
Töis pyrin käyttää portait, ainako on mahollist, mun konttuuri on kolmannes kerrokses ja ylös-ales juaksen noin 20 kertaa päivä. Vapaal hissii, mikäli mennä kolmat kerrost ylemmäs. 

8.Onnen ja epäonnen numerosi ovat?
 Numerologiassa olen numpero 9, yhreksän, mut ei mul ol mittä uskomuksi numeroihi.

9.Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa

Ei ol vissi kettä enä ketä ei olis jo vastannu. Rosetta Kivi ei ol vastannu, eikä Johanna Tukiainen, mä haastan ne. Mut mielenkiinnol jään odottamaan vaan Rosetan vastaust.

Tää helkkarin testi viä mun järkiperäselt pohriskelult pohja......