VILUKISSI väittää, että se naureskelee mun torella vakaville jutuille ja lahjoitti tämmösen

1243568519_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Ekkössää tiärä, että räkänokastaki naine tulee, muttei tyhjä naurajasta?? No kiitoksi oikke pal, mää ny mittä olis ansannu... Mut o muuto kaikkei kaunei renikka, mitä o tähä mennes liikkunu, siis mun miälest.

Mää oli sit kiukkune taas Äijöl, ole ollu koko viiko. See ei lähteny mun kans kauppase ja hikisen ruuhkas taisteli viikolopu ruuat meil. Jumakaut, mää jonoti kassal, joka mun noka eres löi klapu luukul, et kassa suljettu. Perkkele!!! olis mun ny ottanu, ko mää siin jo oli tovi jonottanu. Osti sit oikke sikspäki kalja, normali yhre tölki sijast. Niimppal raskas viikko o ollu. Mää vaihro kauppa muuto kalja takia. Mää ole mone vuare käyny lähi Euromarketis ja see o ny omistaja vaihrokse jälkke menny kovi onnettomaks. Mittä ol hyllyis, viimene pisara oli ko omistaja alko säästämä kylmiöitte kustannuksist. Mitä järkke o lato kalja ja siideri ja limsa kylmiöihi ja sit niit ei piretä pääl?? Siis ei mittä. Mää valiti ja muu ei kuultu, moni muuki pisti kirje samast asiast, mut ei aut. Jote mää äänesti jaloillani ja yhre kylmä oluttölki taki.

Noo mää kiukkusen tuli siält kaupast ja raahasi tavara auto takaluukust ja koputi ove, et Äijö tulis vasta ja kantama tavara sisäl. Ei jumakaut tullu, mul nous sellane kiukku bäälles, et miäs viäl tuntte nahoissas. Raivoissain repäsi ove auki ja avasi suun ja onneks myäski korva, kosk miäs imuroi ja oli tehny viikkosiivo. Napsauti suu kines.